Całkiem nowy

Witam w nowym roku!
Witam z Wami kolejny rok już trzeci raz :)
Tak, tak, czas leci...
Jak się czujecie w 2014? 
Chciałabym, żeby następne miesiące wyglądały tak, jak te dni :)
Spokojny sen, długie spacery, kino, spotkania, zakupy....
Po świętach zostało niewiele pierników.
Zdążyłam juz złamać jedno z noworocznych postanowień i upiekłam ciasteczka.
Tak, żeby w bombonierce coś było ;)
Czekoladę z życzeniami dostaliśmy od Siostry.
Na podsumowania jeszcze przyjdzie czas, a jest co wspominać :)
Tymczasem skupiam się na tym co tu i teraz.
Kuchennych migawek ciąg dalszy ...
I z bliska to, czego z reguły się nie pokazuje... 
Niedawno "przechwyciłam" od rodziny kilka kryształów.
Coraz bardziej mi się podobają.
Dzisiaj dotarła do mnie kolejna partia, bo "poszło" w świat, że jestem nimi zainteresowana :)
Wszystko pokażę Wam wkrótce, 
tymczasem prezentuję szklaną cukiernicę. 


Na ten kolejny, dłuuugi weekend Życzę Wam dużo odpoczynku i słońca,
które ostatnio coraz częściej wychodzi zza chmur!
Taką zimę lubię :)

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts