Pokój 10 latki - kolejna odsłona


i tak naprawdę pewnie nie ostatnia, jednej to chyba nawet Wam nie pokazywałam ;), bo przez wiosnę i lato była tutaj mięta, a dzisiaj królują iście skandynawskie kolory i wzory.

Sporo się zmieniło od pierwszej wersji po remoncie, dla przypomnienia tutaj Mamy nowy dywan, reflektor koło łóżka, dzisiaj nawet przyjechała szafa, ale na razie jej nie pokazuję, bo "się montuje".



Dywanik w czarno-białe pasy przywędrował do pokoju Ali z salonu, podobnie jak poduchy, ja już planuję nowe do salonu, więc na jakiś czas tutaj będą miały dobrze szczególnie, że właścicielce bardzo się podoba!

Pokój bardzo się ożywił i nabrał pazura, a ten dywan w szachownice (Ikea) był naprawdę strzałem w 10! Nie planowaliśmy wcale zmieniać dywanu w tym pokoju, robiliśmy inne zakupy kilka miesięcy temu, ale jak go zobaczyłam to od razu drapnęłam (dosłownie, bo leżał jeden jedyny po drodze porzucony, czekał na nas ;)).





Na półce też przemeblowanie, ostatnio w TK Maxx namawiałam Alicję na duży czarno-biały zegar ale miała zły humor i chyba, żeby mi zrobić na złość stwierdziła, że Jej się nie podoba ;)

Ale nie ma tego złego, zegar pewnie się znajdzie taki, co nam tutaj spasuje, a dzisiaj mamy za to piękny biały domek - lampion! Przyjechał do nas ze sklepu Moja Mała Francja, który mam nadzieję znacie już bardzo dobrze po ostatnim konkursie ;) A jeśli nie to zaglądnijcie koniecznie, bo naprawdę warto!

To jest nasz pierwszy lampion - domek i muszę Wam powiedzieć, że bardzo przypadł mi do gustu, nie mówiąc już o dziewczynkach! Dobrze, że Asia uwielbia pachnące mydełka, bo tak to pewnie byłby problem ale o mydełkach napiszę innym razem ...








Domek jest przede wszystkim bardzo lekki i ma fajne przetarcia, które podkreślają zamierzoną niedbałość, świetnie wpasowuje się w klimat skandynawski, będzie również doskonałym akcentem na zbliżające się Święta!






Kończę Kochani bo zasypiam przy kompie (dosłownie).
Trzymajcie się zdrowo i ciepło!
Iza

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts