LOFT BRICK


To obecna nazwa płytki imitującej cegłę, położoną w kilku miejscach w naszym domu. Wybierając kolor Sahara czyli nierównomierne i przetarte odcienie beżu i szarości nie przypuszczałam, że spotka się ona z takim ogromnym zainteresowaniem. 

Z każdego miejsca gdzie można obserwować MLS.blog otrzymywałam od Was regularnie zapytania odnośnie tej płytki. Pomyślałam, że powinnam coś z tym zrobić i tak właśnie dotarłam do producenta - firmy Stone Master. Proces dotarcia do właściwej osoby oraz wszystkie niezbędne uzgodnienia trwały dość długo, ale muszę przyznać, że trafiłam na bardzo fajną osobę po drugiej stronie ;) i tak zostałam Ambasadorem Stone Master!

Co to będzie oznaczać dla Was, Drodzy Czytelnicy? Przede wszystkim jeśli planujecie zakup Loft Brick lub interesuje Was jakikolwiek inny kamień dekoracyjny, mam dla Was specjalny rabat. Każda osoba, która chciałaby skorzystać z takiego rabatu może pisać do mnie w tej sprawie mailowo: myloveshabby.blog@gmail.com. Zapraszam również architektów i projektantów wnętrz, którzy chcieliby dokonać zakupu dla swoich klientów. Rabat jest udzielany imiennie na podstawie kuponów stąd konieczność kontaktu mailowego ze mną.

UWAGA! - rabat był dostępny w okresie 04.2015 - 07.2015

Oprócz tego z pewnością będziecie u mnie mogli znaleźć wyczerpujące kompendium wiedzy na temat stosowania tej płytki, jak również zadać wszelkie pytania, na które odpowiedzi udzieli doświadczony fachowiec. Dodatkowo planujemy też bardzo ciekawy konkurs z nagrodami ;)

Wiele innych planów naszej współpracy i mnóstwo pomysłów czeka w kolejce do następnych ustaleń z firmą Stone Master i mam nadzieję, że okażą się one dla Was równie przydatne, jak i ciekawe.






Jeśli chodzi o płytkę w naszym domu i konkretnie kolor Sahara to wybór padł ze względu na bardzo ciekawe cieniowania kolorów. Zdecydowanie bardziej wolałam kolor biały, ale ten mnie bardzo intrygował, więc postanowiłam, że skoro takiego efektu nie jestem w stanie osiągnąć sama np. malowaniem lub inną techniką ozdabiania to na jakiś czas chcę poeksperymentować z tym kolorem, a potem kiedy mi się znudzi, zawsze mogę przemalować na biało.

Loft Brick jest jeszcze dostępny w kolorach biały, cegła (też bardzo ciekawy efekt) i karmel. Oczywiście Stone Master ma w swojej gamie mnóstwo innych produktów, ale tym może kiedy indziej. Dzisiaj chciałam tylko poinformować tutaj na blogu o rozpoczęciu tej współpracy, bo na FB taka informacja ukazała się już ponad tydzień temu.







A co ponadto Kochani? No dzieje się cały czas, nie próżnuję, ale w zwolnionym tempie, bo niestety choroby nas nie opuszczają, już trzeci miesiąc maratonu, 3 dni w przedszkolu - infekcja, 5 dni - infekcja, siły mnie już opadają, ale daję jakoś radę. Przede wszystkim zrozumiałam swój błąd i zmieniam naszą dietę, oczywiście stopniowo i powoli. Mnie też w między czasie znowu coś siekło, powtórzyłam badania no i kroi mi się wizyta u specjalisty.

Dziękuję za to, że ciągle zaglądacie i piszecie do mnie wspaniałe maile. To niesamowite i ogromnie miłe otrzymywać tyle pozytywnych słów od tak wielu osób!

Ściskam
Iza

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts