Wyjeżdżam ja i sofa też ;)

Witajcie Moi Drodzy
Kończy się tydzień pracy, ale w weekend nie zalegnę na sofie.
Jutro wyjeżdżam w daleką podróż, co więcej, kiedy wrócę sofy już nie będzie!
Idą zmiany :) Ach! Jak ja je lubię.

Dlatego dziś ostatnie zdjęcia z tym mebelkiem.
Zastąpi go narożnik, który pozwoli, mam nadzieję, stworzyć przytulny kąt 
do delektowania się kawą w większym gronie.

Skąd taka zmiana? To długa historia. Kiedyś opowiem.
Po przyjeździe pokażę Wam też nową.
Największe obawy mam odnośnie koloru, czy dobrze wybrałam?
Jak będzie wyglądać?....
Odratowany storczyk przeniosłam w bardziej eksponowane miejsce.
Skupia na sobie uwagę ;)
Ostatnio wypróbowałam nową metodę na piękne storczyki.
Kilka osób mnie już o nią pytało.
Podlewam raz w tygodniu wodą, która stoi spokojnie w konewce przez tydzień.
Wlewam ją do doniczki, która stoi w plastikowej osłonce, a ta znów w ozdobnej osłonce ;)
I uwaga: doniczka stoi zawsze w niewielkiej ilości wody!
Kiedy tylko przelewałam storczyk i po odcieknięciu wody wstawiałam do osłonki.
Teraz pozwalam im brodzić w wodzie....
Metoda zdecydowanie się sprawdza!
Pięknie kwitną, a nowe pędy rosną na potęgę. 
I znowu lampion..... ;)
Lekko industrialny, z ciemnej blachy.
Stary? Nowy? Skandynawski! :)

Dziękuję Wam Moi Drodzy za to, że tu zaglądacie i czytacie :)
Do zobaczenia!

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts